Často kladené otázky
Tu môžete nájsť odpovede, ktoré hľadáte.
Tvorba stránky
Zvládnem vytvoriť stránku aj keď nemám žiadne technické znalosti?
Ak viete posielať emaily, zvládnete ovládať aj túto webstránku. Je prispôsobená na to, aby sa ľahko používala. Dostanete všetko predpripravené, ale zároveň si obsah môžete prispôsobiť podľa vlastnej potreby. Stačí, ak si upravíte predvolené texty (kde sa koná vaša svadba atď.), nahráte vlastné fotografie a kliknete na "Zverejniť". Ďalšie funkcie sú podobne ľahko ovládateľné.
Administrácia, v ktorej upravujete svoju udalosť, obsahuje aj pomocné vysvetľujúce texty, ktoré vám pomôžu, ak náhodou niečo nebudete vedieť. Ak ale budete predsa len potrebovať pomoc, pokojne nás môžete kontaktovať.
Na akej webovej adrese bude naša stránka?
Môžete si vybrať ľubovoľnú adresu na našej doméne v tvare nasvelkyden.sk/vasvlastnynazov, ktorý sa ešte nepoužíva. Ak sa však rozhodnete, že nechcete verejnú časť pre hostí, nemusíte ju používať.
Čo ak nechceme zverejňovať svoje fotografie?
Nemusíte, verejná časť pre hostí môže vyzerať pekne aj bez fotografií, na ktorých sa priamo nachádzate. Môžete použiť napríklad obrázky svadobných dekorácii, alebo nemusíte nahrať vôbec žiadne fotografie.
Aký obsah by sme mohli dať na stránku?
Možností je veľa. Najdôležitejšie sú informácie užitočné pre hostí - kedy a kde sa majú dostaviť, kde sa dá najlepšie zaparkovať, aké dary vám určite nemajú nosiť, kde nájdu dostupné ubytovanie, aký bude program svadobného dňa, poďakovanie, modlitby, ... čokoľvek, čo vás napadne. Taktiež môžete použiť fotografie - ako ste sa spoznali, ako sa pripravujete na svadobný deň a podobne.
Čo hostia zaznačia pri potvrdení účasti?
Budete vedieť o každom hosťovi všetko čo potrebujete - či príde, či potrebuje ubytovanie, či chce celú alebo detskú porciu, či má nejaké alergie alebo intolerancie na jedlo a iné poznámky k účasti. K dispozícii budete mať aj prehľadné celkové štatistiky + možnosť ich exportu (napríklad pre kuchárov).
Platba
Akým spôsobom prebieha platba?
Aktuálne je možné vykonať platbu len bankovým prevodom. Po vytvorení objednávky dostanete inštrukcie a po zaplatení budete mať prístup k svojej udalosti.
Čo ak so službou nebudeme spokojní?
Cieľom našej služby je, aby ste z nej mali radosť a aby vám pomohla lepšie zvládnuť váš veľký deň. Ak po objednávke zistíte, že služba nespĺňa vaše očakávania, kontaktujte nás. Radi vás vypočujeme a buď s vami dohodneme nejaký kompromis alebo vám vrátime peniaze. Ak ste nespokojní, do 14 dní od zaplatenia objednávky môžete odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu a my vám vrátime peniaze. Inak povedané, garantujeme vám, že budete spokojní 😊.
Svadbu plánujeme až o dva roky, môžeme objednať už teraz? Čo ak sa termín zmení?
Službu budete mať dostupnú 1 rok od dátumu svadby. Ak je svadba o 2 roky, znamená to, že ju za 1 poplatok budete mať až 2+1 = 3 roky. Ak sa termín zmení, stále platí, že je služba dostupná 1 rok od dátumu svadby. Má to však jedno obmedzenie, služba bude dostupná maximálne 4 roky od uhradenia platby za objednávku.
Ak svadbu z nejakého dôvodu zrušíte, kontaktujte nás, nájdeme vhodnú náhradu (nenájdeme vám však nového partnera, tak si toho aktuálneho strážte 😉).
Ostatné
Prečo to nie je zadarmo?
Túto službu neustále zlepšujeme a to vyžaduje veľa úsilia. Ak si ju objednáte, podporíte nás v tejto snahe a my budeme môcť ďalej prinášať mnohé vylepšenia, ktoré pripravujeme. Cena nie je vysoká a je to iba jednorázový poplatok. Suma zahŕňa aj všetky aktualizácie, ktoré v priebehu času prinesieme.
Ako sa spracúvajú osobné údaje?
Všetky osobné údaje sa spracovávajú v súlade s GDPR. Robíme to pre vás a snažíme sa robiť to najpoctivejšie, ako to je možné. Podrobnejšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.
Bude to jednoduché aj pre hostí?
Áno, je to jednoduché. V pozvánke im napíšete adresu vašej stránky + konkrétne heslo pre celú rodinu/skupinu (automaticky vygenerované systémom). Po zadaní hesla budú vidieť členov tejto skupiny, pre ktorú platí pozvánka a môžu zaznačiť svoju účasť. Ak si účasť neskôr rozmyslia alebo budú chcieť zmeniť iné údaje, môžu sa s heslom prihlásiť znova a upraviť, čo potrebujú. Úpravy sú možné do dátumu, ktorý stanovíte a hostia sú dopredu o tejto možnosti informovaní.
Po uplynutí tohto termínu už budú musieť v prípade nejakej zmeny kontaktovať priamo vás. Budete tak včas vedieť nahlásiť počet hostí všade, kde potrebujete + počet porcií jedla. Nemusíte všetkým volať, aby vám dali vedieť či prídu, pevný termín na stránke budú viac rešpektovať a vy budete vedieť, kto sa naozaj dostaví.
Čo ak hostia nevedia ovládať počítač?
Väčšina ľudí to hravo zvládne, ale myslíme aj na vašich počítačovo menej zdatných hostí. V administrácii môžete jednoducho zmeniť informácie o ich účasti za nich. Tak budete mať štatistiky o všetkých hosťoch svadby aktuálne.
Budeme musieť v deň svadby ešte riešiť navyše aj stránku?
Nie. Pripravíte si informácie dopredu a hostia, ktorí ich budú hľadať, si ich môžu prečítať kedykoľvek potrebujú. Tesne pred svadbou tak budete odbremenení od otázok hostí typu ako, kde a kedy majú prísť, kde majú ubytovanie, kedy sa môžu ubytovať, odubytovať a podobne. Všetko potrebné nájdu na stránke.